FAQ
Via vår butik har du tillgång till pendlarkort till förmånliga månadskostnader.
Hitta din operatör - välj kort och startdatum.
Kortet distribueras tilll dig på det sätt du önskar (digitalt eller fysiskt) och betalning sker via faktura med en fast summa till Walley varje månad.
För mer information, se villkor. Tveka heller inte att kontakta oss om du har frågor.
Vanliga frågor
När är brytdatum för att få min biljett levererad till önskat startdatum?
- Digitala biljetter: 2 dagar innan startdatum- Fysiska kort: 14 dagar innan startdatum
Hur sker betalningen?
Betalning sker smidigt via faktura varje månad, där du betalar 1/12 av priset vid varje betalning vid köp av en årsbiljett. Första månaden dras även en uppläggningsavgift om 100 kr.
Kommer fler kollektivtrafikleverantörer finnas framöver?
Ja, vi arbetar ständigt för att utveckla utbudet för att nå så många orter i Sverige som möjligt.
Finns både digitala och fysiska biljetter?
Om kollektivtrafikleverantören erbjuder båda alternativen kommer även du kunna beställa både typerna.
Hur fungerar ångerrätt?
Varje leverantörs villkor kring ångerrätt framgår på beställningssidan för din biljett. På alla biljetter som säljs har du 24 timmars ångerrätt. Kontakta oss om du har frågor eller vill ångra ditt köp.
Vad händer om jag tappar mitt kort?
Respektive leverantörs regler för ersättning vid förlust framgår på beställningssidan för biljetten.
Jag har inte fått min biljett, vad gör jag?
Om din biljett inte har nått dig inför ditt önskade startdatum, var vänlig kontakta oss så hjälper vi dig att reda ut vad som hänt.